WE’RE ON YOUR SIDE, STYG

カリフォルニアのHARDCOREバンド、STICK TO YOUR GUNSを勝手に応援しています。フラワーカンパニーズ(フラカン)も大好きです。セトリ、訳詞、記事訳を記載しています。

(勝手に訳詩 #5) The Inner Authority: Realization Of Self

2017/10/13リリースの6thアルバム “TRUE VIEW”から。

f:id:shima_chucky:20171018225518j:image

 

The Inner Authority: Realization Of Self / STICK TO YOUR GUNS
内面的な自信 :自己覚知

 

I pass the time with tediousness watching my life pass hour by hour
私は単調な時を過ごす。
私の人生が終始すぎていくのをみているThese destructive patterns of life set my mind spiraling downward
これらの破壊的な生活パターンが、私の心を悪循環に陥らせる。
Will I allow what is expected of me to dull the sharp edge of my life?
私は、自分の人生の鋭い切れ味(エッジ)を鈍くするために私に期待されている事を許すだろうか?
Or will I take into my hands the use of my time?
それとも、私は、私の時間の行使をさ自分の手に取り戻すだろうか?
This is not what was meant for me
これは、私のために作られたことではない。
A weak existence of shallow priority
底の浅い優先権の弱い存在
This is not what was meant for me
これは私のために生まれたものではない。
So I quiet my mind to hear the inner authority
だから私は私の心を静める。内なる自信を聞くために。
No more resistance
これ以上にない抵抗
Destroy the dominant power of fear
そびえ立つ恐怖の力を破壊しろ
Control my existence
自分の存在をコントール(支配)しろ。
When I'm listening the answers are clear
私が聞いている時、答えは明瞭だ。
I am what I seek
私は私が探し求めているものである。
I now understand
私は今理解している。
So from here on out
だから、今後一切
I will not seek what I am
I will not seek what I am
私は私が何者であるかを探し求めないだろう。